Avui dilluns a 2/4 de 9 del vespre se celebrarà la sessió ordinària del Ple de l'Ajuntament. L'ordre del dia que es tractarà en aquesta sessió és el següent:
Aprovació de les actes anteriors.
Aprovació acta d'atermenament entre l'Ajuntament d'Agramunt i la Fuliola.
Aprovació acta d'atermenament entre l'Ajuntament d'Agramunt i Castellserà.
Aprovació acta d'atermenament entre l'Ajuntament d'Agramunt i Artesa de Segre.
La direcció General d'Administració Local per actualitzar l'ordenació territorial i executar el Mapa Municipal de Catalunya va ordenar als ajuntaments tramitar un expedient on cada ens local haurà de delimitat el seu terme municipal. Cada Ajuntament havia de fixar el seu terme municipal i presentar-lo a la Direcció General d'Administració Local per fer-ne l'estudi i estendre una nova acta de reconeixement de la línia dels nous termes. Ara els ajuntaments han d'aprovar en Ple les noves línies de l'atermenament i aquest és bàsicament l'ordre del dia de la sessió plenària d'avui dilluns.
Altres punts que es tractaran són:
Modificació ordenances fiscals 2009, Ordenança fiscal núm.16, tarifa Sisena, Fira del Torró.
Reconeixement extrajudicial de crèdits 2009.
Resolucions, precs, preguntes i mocions: Moció sobre la sardana.
Aquesta moció es presenta al Ple a instàncies del les cobles agramuntines i els dos grups sardanistes locals Barretina i Estol.
